Sonos SUB+Playbar Draadloos Muzieksysteem Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos SUB+Playbar Draadloos Muzieksysteem Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

cees 01-02-2020

sonos draadloos muzieksysteem

Heb in 2015 een sonos muzieksysteem gekocht van rond de 2750,00 euro en was er zeer tevreden over. Hij speelde alle muziek van mijn iphone 8 en i pad air zonder problemen af.
Afgelopen zomer een update gekregen van Sonos en nu speelt het systeem de muziek van i phone en i pad NIET MEER AF. Contact gezocht met Sonos en kreeg als antwoord helaas, jammer dan .
De oplossing Google Play downloaden en de muziek uploaden naar Google en dan is het weer mogelijk om op de ipad en iphone de muziek die nu op Google staat af te kunnen spelen!!
In principe ben ik hier op tegen want Google weet al genoeg van mij !!!
Als ik dit geweten had ,had ik voor een ander merk gekozen !!!!

Minpunten

• muziek meer af van mijn Ipad en iphone.

Alie w 25-12-2019

Super mooi geluid.

Wij hadden al twee sonos one dat beviel geweldig.
Dus nu de sonos playbar plus sub er bij gekocht nu van de one surround boxen gemaakt.
Klinkt echt prima.

Pluspunten

• Geen snoeren meer.
  • Mooi geluid
  • Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Nog niet gevonden
  • Te laat in bed.

Hans Verhaar 28-11-2017

Fenomenaal geluid en gemak

Sonos heeft het met zijn/haar producten heel erg goed begrijpen. Stijlvol, elegant en bovendien een waanzinnig geluid. En dat alles met slechts een paar drukken op de knop. De app werkt bijzonder eenvoudig en het installeren is een peulenschil. Zelfs de verpakking is stijlvol! De konijntjes zijn er blij mee ;) De prijs is aan de hoge kant, maar je krijgt er zeker zeer veel kwaliteit voor terug. Ik word er blij van!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Stijlvol design
  • Simpele installatie
  • Zeer Praktische app, direct via Spotify afspelen

Minpunten

• Verslavend ;)
  • Buren ;)